laikçi ne amk? simitçi gibi. “savaş çıksa savunurum” dediğin ülkenin dilini bile bilmiyorsun..
neyse şu talihsiz söyleme katılan kişilerin ellerindeki tek argüman “15 temmuzda bankamatiklere koştunuz”
yani birini vatanını savunmayacağı konusunda tenkit ettiği tek cümle bu. niye laikçi dediği kişiler dinci değil. bu ülkeyi dinciler kurtaracak evet.
özür dileriz tankın egzozuna tshirt tıkayamadık.
çatıdan f16 nın üzerine atlayamadığımız için çok özür dileriz.
g3 den çıkan mermileri elimiz ile yakalayamadığımız için gerçekten özür dileriz
bir özür de 100 yıldır namaz kılamıyormuş gibi polis engelini aşıp allahu ekber nidaları ile ayasofya'ya koşmadığımız için. belki koşsak her şey çözülürdü.
çok cahilsiniz lan. savaş dediğin senin inandığın
değerlerden çok önce var olmuş bir şey. şu senin eve kapattığın kadın için ne savaşlar çıktı aklın durur. inanmazsın ama savaşmak için dini duygulara gerek yok. insan ailesi için, vatanı için, onuru için karşılığında cennet veya sayısız huri ile seks beklemeden de savaşabilir.
kaçanlar ingiliz zırhlısı ile gitti, torunları da burada bir şeyler yazıyor işte.
05.12.2023 · 22. sıra
circiriye
04.12.2023 00:00