twitter ve ekşi sözlüğe yazdıkça rahatladık, rahatladıkça hiçbir şey yapmamaya başladık.
bu günlere gelmemizin en büyük nedeni sosyal medyaya olan bağımlılığımız.
tarihe not düşülsün, geziden sonra bir bok yapmadık.
sadece yazdık.
30.06.2021 · 14. sıra
molina nolina
29.06.2021 00:40