kazaklar kendilerini türk olarak görmezler. bırakın şu asılsız turancılığı. özbek, kırgız, kazak hiçbiri birbirini de sevmezler. sınırlarda hep çatışma olur. kazakistan'a gitmiş, yerinde görmüş biri olarak söylüyorum. herhangi bir savaşta senin değil, anında rusya'nın yanında yer alırlar. yıllardır sscb tarafından büyük asimilasyona uğramış bir toplumdur. günlük yaşamda kazakça yok denecek kadar az kullanılır, ana dil rusça denilebilir. ve türkiyeli türklerden hoşlanmazlar. bunu daha pasaport kontrolünde hissetmeye başlarsınız. buradan gidenlerin kadınlara yaptıkları sarkıntılık, olay çıkarmalar vs yüzünden orada da mimlenmişiz.
bayrak olayına gelirsek; 2. ve 3. olan kazak sporcular daha bizim sporcumuz gelmeden bayrağı ortak tutmak istemişler. herhangi bir kasıtlı saygısızlık yok. bizim sporcumuzun biraz gereksiz sert tutumu var. bayrağı elleriyle havaya kaldırıp gökte tutabilirdi. kısacası gereksiz anlar yaşamışlar.
20.10.2022 · 16. sıra
demliolsunlutfen
19.10.2022 11:51