Sık geçen başlıklar

türkiye şu an ekonomide pik yapıyor 1

ekşi'de gör
hadi yine iyisiniz köftehorlar. reisimiz açıklama yaptı ekonomide pik yapıyormuşuz.

erdoğan: şu anda türkiye ekonomide pik yapıyor, dibe değil tavana. onlar da kalkmışlar bizim puanımızı düşürme tekrar düşürme yoluna gidiyor. ne yaparsanız yapın, bu puanlamalarınızın kıymeti harbiyesi yok

kaynak; https://twitter.com/…_tr/status/1304777851925917708

edit; konuyla ilgili https://eksiup.com/p/sd42230672n8 bu şakayı yaptığım için moderatörler entrymi kaldırdı. belki bunu yazdığım için uçurulacağım ama nasıl moderatörler tarafından entryleriniz kontrol ediliyor görün istedim.

edit2; https://www.youtube.com/watch?v=dslathja8jk video linki kaynak olarak eklendi.