az önce eşime "ulan adam eti cin'i tükürdü oha!" diye veryansın edeyim derken eşimden gelen"e haklı eti cin'den nefret ederim ben de" cevabıyla şok olmama vesile olan vidyodur.
ezogelin çorba sevmemesinden kıllanmalıydım zati. zevksiz.
25.12.2015 · 27. sıra
silmarwen
25.12.2015 00:59