aslında direk bu medyanın bir ürünü olduğumu kanıtlayan söylemdir. bilim neden tartışılsınki bilim konuşulur, ama alışmışız ekranın 15 e bölündüğü ve o 15 çerceveden birbirine küfür eden kafaları izlemeye.
eskiden ali kırca yapardı bilimle alakalı tartışma programları daha doğrusu evrim hakkında yapılan programlardı bunlar ve konukları din adamı olurdu (ne bekliyoduk ki) karşısınada cadı avı için bir adet bilim adamı koyarlardı (celal şengör).. ama ne yalan söyleyeyim o günleri bile çok özledim lan
03.09.2015 · 31. sıra
godala
02.09.2015 21:36 ~ 21:42