ana akım rap'çilere baksan "benim kalemim keskin, dudaklarım namlu, lafımı esirgemem, korkum yok kimseden" triplerinde takılırlar ama
- ya birbirine söverler (diss atıp),
- ya kendilerini överler (cepte para, altımda limo, yanımda kızlar vb.)
- ya hayali düşmanı döverler ( sözleri yalan inanmayın, pişman olacak hergele, çıkamaz karşıma vb. *)
vb. vb. vb.
arkadaş hiç mi yaşadığınız topluma ilişkin bir şarkı yapmazsınız. adaletsizlikle, pahalılıkla, çocukla, kadınla... bir iki istisna hariç bomboş içerikler.
ondan sonra şöyle süperim, cesurum, aslanım diye boş muhabbet yapmayın.
edit: şanıser yapıyor, hakkını yeme diye sayısız mesaj aldım. bir kaç istisna var biliyorum. suya sabuna dokununca insanlar da sanatçıya sahip çıkıyor.
10.09.2021 · 8. sıra
973003
09.09.2021 12:05 ~ 15:07