Sık geçen başlıklar

türk kadınlarının kendini çok güzel bulması 1

ekşi'de gör
yeminle aklıma geldiydi: türk kızı

haber de burada aha: http://www.sabah.com.tr/…guzellik-endeksinde-ikinci

bu da üşenenler için haber metni:
"uluslararası bir araştırmada, farklı ülkelerde yaşayan kadınlardan "kendi güzelliklerini değerlendirmeleri" istendi. araştırmaya göre, kendini en güzel bulan kadınların başında hindistan, türkiye ve rusya'da yaşayan kadınlar geliyor. "güzellik endeksi" adlı araştırmada, 11 farklı ülkede yaşayan kadınlara "kendinizi güzel buluyor musunuz?" diye soruldu. hintli kadınların yüzde 94'ü, türk kadınlarının yüzde 89'u, rus kadınlarının yüzde 75'i güzelliklerinden emin olduklarını söyledi."

yüzde 89 diyor. yüzde 89!