ne güzel kızlar gördüm göçmen değil, ne göçmenler gördüm güzel değil. dolayısıyla, göçmen olmak peşinen seni güzel veya aydın yapmaz. belki türkiye şartlarına göre olma olasılığın yüksektir ama (bkz: benim çirkin ve yobaz göçmen arkadaşlarım da var)
zaten doğduğu yer ile övünen kim varsa gerizekalıdır. doğduğu yer nedeniyle kendini üstün gören öküzdür.
18.10.2017 · 17. sıra
amigdalasiz adam
17.10.2017 09:07 ~ 09:08