Sık geçen başlıklar

türk kızlarının hepsinin göçmen olması 1

ekşi'de gör
ne güzel kızlar gördüm göçmen değil, ne göçmenler gördüm güzel değil. dolayısıyla, göçmen olmak peşinen seni güzel veya aydın yapmaz. belki türkiye şartlarına göre olma olasılığın yüksektir ama (bkz: benim çirkin ve yobaz göçmen arkadaşlarım da var)

zaten doğduğu yer ile övünen kim varsa gerizekalıdır. doğduğu yer nedeniyle kendini üstün gören öküzdür.