Sık geçen başlıklar

türk halkının laiklikle barışamamasının tek sebebi 1

ekşi'de gör
gayet barışıktır. dinini de yaşar, oyunu da verir, kız çocuklarını da okutur. birkaç batı istihbaratı merkezli tarikat ve cemaat konjontürel ve aktüel sistem içinde, mevcut siyasi iktidarın da desteğiyle palazlandıysa da, bu vatandaşın topyekün laiklikle anlaşamadığı anlamına gelmez. su akar yolunu bulur. bizim gibi, petrolü olmayan ama sahte şeriat sistemi ile iştigal etmeye direnen ülkelerin hali ortada. boş hayal kurmayın.