eşik that never comes.
sülalem solcu.ha simdi halk devrimciler arkasında saf tutacak, ha simdi varoslar sosyalist olacak diye 30senedir duyarım.
hala olmaz hala da onlar ya acaba insanlar dusundugumuz gibi degil mi demez.
halk niye isyan etsin? halk bu duzenin ortagı.
arazi yagması olur, kondukları yere af cıkar, tarikata sokar vasifsiz eleman sana mudur olur, hatta hastaneleri malum tarikatin kantincileri(artık kimi soktularsa) yonetiyor.
halk isyan edecek diye bekleyen embesil beyaz yaka olmaya devam edebilirsiniz.
sen plazandan sosyalizm hayali kuracak kadar bos olursan, bu halk da semeri
gecirir.
halka guvenenler ya hapise ya mezara gitmistir bu ulkede. sınıf atlamak zenginlik isteyen halk senin getirecegin duzeni istemiyor. çakallık devam etsinki, o da leşlere konabilsin.
12.12.2020 · 11. sıra
osenebusene
11.12.2020 08:19 ~ 08:51