f-35——> var mı, elimizde yok.
s-400——> var ama kullanamıyoruz, tüm parçalarının teslimatı yapılmadı. en son rus büyükelçi saksı olarak kullanabilirsiniz diyordu.
o kadar kavga, dövüş, gürültü ve dahası peşin ödenen paralar boşa mı gitti?
12.06.2020 · 22. sıra
amariusqueadmare
11.06.2020 20:59