Sık geçen başlıklar

türk edebiyatı değil türkçe edebiyat demeliyiz 1

ekşi'de gör
ömrümde bundan daha büyük bir dangalaklık görmedim. adamların adı türk olan her şeyle bir alıpveremediği var belli ki.

bence türkçe de demeyelim mahmut falan diyelim. ya da alfred diyelim daha havalı. alfred edebiyatı. evet.