ömrümde bundan daha büyük bir dangalaklık görmedim. adamların adı türk olan her şeyle bir alıpveremediği var belli ki.
bence türkçe de demeyelim mahmut falan diyelim. ya da alfred diyelim daha havalı. alfred edebiyatı. evet.
18.12.2020 · 44. sıra
mevsimler
17.12.2020 16:15 ~ 16:16