seçim öncesi mamalanmış belli ki.
evet günün konusu: (bkz:
havaalanında dindarlara kin kusan yaratık)
ne güzel de algı kastılar, türbanlı mağduriyeti yarattılar gün boyu.
misvak adlı lağım çukuru karikatür bile yayınladı hatta.
tam her şey güzel gidiyordu ki, bunu yapanın bir aktroll olduğu ortaya çıktı.
zaten videoyu izleyen gerçek atatürkçüler izler izlemez bunun bir proje videosunu anlamışlardır.
lafa "
izmir'den geliyorum" diye başlaması.
atatürk'e ısrarla 2 defa "
sarı kurt" demesi.
sarı kurt nedir lan? hiçbir atatürkçü atatürk'e "sarı kurt" demez.
"
mavi gözlü dev" der, "
ulu önder" der, örneğin ben milliyetçiyim, "
sarışın bozkurt" derim.
milliyetçiler, kurt demez, bozkurt der zira...
her neyse,
bu adamın adı:
bülent kökoğlu.
şimdi bu bülent kökoğlu'nun bazı paylaşımlarına bakalım;
şurada atv'nin önünde program yaptığını paylaşmış;
https://postimg.cc/whzq4lpdburada da yine yandaş medya ile iç içe;
https://postimg.cc/3wswvsd3kendisi bir gecede 33.333 kez ya vedüd çekmiş bir müslüman;
https://postimg.cc/wr8hfr4phttps://i.postimg.cc/…1qz3r/2019-03-28-19h46-04.pngşimdi bu adam türbanlılara hakaret ediyorsa, bu nedir?
edit: akıyor maşallah;
https://postimg.cc/sxhgn0kjhttps://postimg.cc/v4ghbhqp/56af61a4https://postimg.cc/hjxksqgredit2: çomarın biri mesaj attı az evvel "anıtkabir'de de fotoğrafı var" diye. safiye inci'de anıtkabir'e gidip atatürk'e hakaret etmişti, her anıtkabir'e giden atatürkçü değil malesef.
edit3: yeni görseller;
https://postimg.cc/7cgr0vbthttps://postimg.cc/943sdxbqhttps://postimg.cc/wfth79cnhttps://postimg.cc/tpphq57dedit4: aktroll hesapları "chp'li belediye başkan adayı ile videosu var" diye algı yapıyorlar hala. ama bakın adam ne diyor "yemişim başkan adayını" ve akabinde sakallı cüppeli abi ile laflıyor.
https://streamable.com/cixzf