katıldığım ama eksik bulduğum tespit.
türbanlılar değil sadece. başı açıklarda öyle. kısaca kadınlar yolda 'olması gerektiği gibi' yürümüyor kardeşim.
sağdan yürürüz genelde. hanım ablalar yolun ortasından yürür ve asla kaykılmaz. omuz teması olunca küfredende olur, pis bakanda, ohaaaa kolumu kırdınnnnn gibi aşırı tepki verenlerde.
karşıdan bir kadın geliyor diyelim, belli ki ağacın orada karşılaşacaksınız ve biriniz 1 saniyelik duraklayacak. işte duraklayan %100 siz olursunuz.
bunun açıklık kapalılıkla, zengin fakir semtle alakası yok. böyle abi. allah muamelesi yapacaksınız kadına tövbe haşa.
11.06.2023 · 19. sıra
yazaroldum
10.06.2023 17:57