tüp bebek ve hamilelik sürecinden sonra elimde kalan ilaçları ihtiyaç sahibi birine ücretsiz gönderebilirim. özellikle enox kan sulandırıcı (0.4 ml) iğne şu an 680 tl, içinden bir tanesini kullandım, 9 tanesi duruyor. üç ilaç 1300 tl civarı, tüp bebek sürecinde çok harcama yapıldığı için az da olsa kâr etmek önemli. ilaçların israf olmasını da istemiyorum. tekrar hatırlatayım, para istemiyorum. ihtiyacı olan mesaj atabilir. ilaçlar şu üçü:
görsel
edit: troll başlığa bilerek yazdım, sinirlenip bu başlığı okuyan ihtiyaç sahiplerine ulaşır belki.
edit 2: enox kan sulandırıcı iğne bazen piyasada bulunmuyor ve başka hastalıklarda da kullanılıyor. yani illa tüp bebek için değil, ihtiyacı olan varsa yine gönderirim.
edit 3: baba değil, anneyim. bebeğimiz doğalı üç ay oldu, sıra sizde olabilir.
edit 4: tüp bebek sürecini soranlar olmuş, #145834004 nolu entry'mden okuyabilirsiniz.
01.07.2023 · 48. sıra
hototogisu
30.06.2023 12:54 ~ 22:04