Sık geçen başlıklar

tüik başkanı'nın 15 bin tl maaş alması 1

ekşi'de gör
asgari ücret önerisinden bağımsız olarak söylüyorum, tüik başkanı içim az olan maaştır. daha fazla olur diye tahmin ederdim daha önce sorsaydınız ama 15k özel sektörde ne bileyim orta düzey bir yöneticiye verilen para artık. tüik gibi bir kurumun başının bu parayı alması beni biraz şaşırtı doğrusu. 20 falan beklerdim en az.