Sık geçen başlıklar

tübitak'ın lazer silahı denemesi 2

ekşi'de gör
feysbukta lozan 2023 haritası paylaşan gerzekleri al burada sözde muhalif gibi geçinenlere vur! yok arkadaş yok. bir insan koşulsuz şartsız muhalif olmamalı. amerika ile niye kıyaslanıyoruz ki? bu adamlarla kıyaslanacak siklette miyiz? nerdeyse tüm teknolojilerin ana kaynağı herfiler. kac ülke onlara yetişebiliyor bu konuda?

sürekli aynı şeyleri yazıyorum hala yazmaya devam edeceğim. bugün gelişmiş uçaklar,helikopterler üretebilmemiz için en az 30 senedir bu işlerin içinde olmamız gerekliydi. şuan bu alanda emekleme aşamasında ülke. bir anda olamaz,olmuyor. şuan ne hangi proje olursa olsun bir kulp bulunuyor. abd 100 sene önce yaptı,almanya 80 senedir yapiyor. iyi de biz de o zaman baslasaydik ya! ya da yapılanlari devam ettirseydik. fabrikaları kapatmasaydık.

abd super ihalar uretiyor diye bırakalım mı projeleri? ayni mantikla ucak fabrikalarimiz kapanmadi mi? abd daha iyisini verecek dusuncesiyle?pırpır diye hurkuşla,eski teknoloji (!) diye t625 ile dalga geçiyor bazi üstün zekalılar. ama adamin beyninin objektif bakan kısmı alınmış. olayları farkli pencereden yorumlayamiyor. pir pir ucak hala egitimde kullaniliyor ve hala uretiliyor. o uçak 20 30 sene once uretilse suan belki jet ucagimiz piyasada olurdu. aynisi bu alet icin de gecerli iste.

yaziyoruz da kimse okumayacak zaten. millet bie usteki girdiyi bile okumadan salliyor. ayni dalga gecme temali girdiler devan edecek.resmen kisir döngü ;)
uzun zamandır devm eden elektromanyetik silah projesinde gelinen yer açısından önemlidir. proje başladığından beri birkaç kobinin ve aselsan desteği ile tübitak önderliğinde hayli yol alındı. 1.5km'den sorunsuz imha çok iyi.

birde gençler bilmediğiniz veya bilginiz olmayan bir konuda yazmak ve entry girmek zorunda değilsiniz. evladım siz neden böylesiniz ya. lan gidin hükümetin eleştirilecek onca şeyi var gelip adamların en başarılı olduğu milli savunma alanındaki konularda aklınızca esprili geyikli laf sokma çabasına giriyorsunuz ki...