iran 1 balistik füze atıyor, suudların 20 patriot füzesi ile savunduğu işgal videosu.
(bkz: arap yağı bol buldu mu kıçına başına sürermiş)
iranlıların sokakta sevinmesi de ayrı komik olmuştur. şii şeriatı bitti, sünni şeriatı geldi, diye mi seviniyorlar, gibi düşüncelere sevk edebilir.
21.12.2017 · 13. sıra
osiet
20.12.2017 06:30