15 dakika boyunca ekrana kitlediği ve bir kaç kere daha kendini dinlettiği için abartılıyor olabilir mi? bence abartıldığı kadar güzel bir iş. daha iyilerinin önünü açsın.
ekleme :
#94990749 'a cevaben >
sanatçıymış konuşamazmış, konuşacak!
07.09.2019 · 46. sıra
anonimyus
06.09.2019 19:46 ~ 19:59