bence defolsun diyenlerin vicdanı sızlıyordur. neden daha ağır konuşmadım diye
Sık geçen başlıklar
suriyelilere defolsun diyen kesimin vicdanı 6
ekşi'de görgitmesini istemeyen evine alabilir hem vicdanını rahatlatmış olur
ne vicdanından bahsediyorsun, sığınmacı olan insan azıcık sığındığı ülkeye müteşekkir olur, kimse seni kabul etmezken gel bu ülkeye, deprem yardımlarını çal, kadınları/çocukları taciz et, ülkenin hiç bir düzenine saygı gösterme sonra merhamet iste.
siktirsinler gitsinler afedersin.
siktirsinler gitsinler afedersin.
peki olacak ilk istanbul depreminde evlerinize girip eşyalarınızı, çocuklarınızı, ölülerinizden ziynet eşyalarını, yaşlıların altın dişlerine kadar çalacak suriyeliler için kalsın diyenlerin vicdanı?
fakir adam her şeyi yapar. ilk depremde hepiniz öğreneceksiniz.
fakir adam her şeyi yapar. ilk depremde hepiniz öğreneceksiniz.
sanırım yazarlığım kabul edildiği günden bugüne en ağır ve seviyesiz entry' mi gireceğim. çünkü türklüğümle de milliyetçiliğimle de hayatım boyunca iftihar ettim, iftihar ediyorum. biz vatan, millet sevdasıyla yetiştik. bedelli 15.000 tl iken bu topraklar için canımızı ortaya koymadık demeyelim, geri durduk demeyelim diye bu vatan haini suriyelilerin tir tir titrediği korkularına siktir çekerek girdik kışlalardan içeriye. pençe harekatında suriye'ye gönderilen leopard tanklarını onarmak için askerliğimin beşinci ayında 20 gün uyumadım. 10 battaye sarsan ısınamazsın o buz gibi metal yığını tankın içerisinde. allah'a şükürler olsun ki bozkurt gibi hep atıldık koştuk mesele memleket meselesi olunca. küfürün hayatımda yeri yok fakat bu konuda gerginim, şimdiden affınıza sığınıyorum. şimdi başlık altında vicdandan bahseden entrylere bir çift sorum var; afganistan'da, iran'da, ırak'da, pakistan'da savaş mı var? ne işleri var burada? neden gönüllü dönüş deniyor; suriye'de artık bombalar patlamıyorda ondan. savaş bitti. anladın mı? savaş bitti. savaş bitti. savaş bitti. anladın? savaş bitti. bitti.
ulan sizin bu vatanın topraklarında uyuyan şehitlere, mehmetçiklere hiç saygınız, vefanız yok mu. değil vicdan yapmak, bu asker kaçakları gönderilirken vicdanı sızlayanın vicdanını sikeyim. yaşım 30. yediğim önümde yemediğim arkamda. tuzum da kuru. ulan ülke açlıktan intihar eden, çocuğuna bez alamadığı için akşam evine gitmeye utanan babalarla dolu. ulan 2.000 yıllık devlet aklını ayaklar altına aldınız. tiktok' ta türk kızlarının videolarını paylaşan soysuz ipsiz sapsız ciğeri beş para etmez kendi toprağını namusunu korumaktan aciz asker kaçağı ortadoğu maymunu bunlar. bunlara uyuşturucu aşıyı vurup sınır hattına kamyonla kum döker gibi dökmeyeninizde orospu çocuğudur. bu 10 milyon mülteciyi sen besliyorsun, ben besliyorum, sen vergi ödüyorsun ben ödüyorum. referandum yapılsa tarihin en ezici oy çokluğuyla siktirsinler gitsinler sonucu çıkacak bir tartışma bu. gidecekler kardeşim. ister seve seve, ister tekme tokat, isterse de kanla. hodri meydan. göreceğiz ne olacağını. (bkz: zafer partisi) dönmedik
ulan sizin bu vatanın topraklarında uyuyan şehitlere, mehmetçiklere hiç saygınız, vefanız yok mu. değil vicdan yapmak, bu asker kaçakları gönderilirken vicdanı sızlayanın vicdanını sikeyim. yaşım 30. yediğim önümde yemediğim arkamda. tuzum da kuru. ulan ülke açlıktan intihar eden, çocuğuna bez alamadığı için akşam evine gitmeye utanan babalarla dolu. ulan 2.000 yıllık devlet aklını ayaklar altına aldınız. tiktok' ta türk kızlarının videolarını paylaşan soysuz ipsiz sapsız ciğeri beş para etmez kendi toprağını namusunu korumaktan aciz asker kaçağı ortadoğu maymunu bunlar. bunlara uyuşturucu aşıyı vurup sınır hattına kamyonla kum döker gibi dökmeyeninizde orospu çocuğudur. bu 10 milyon mülteciyi sen besliyorsun, ben besliyorum, sen vergi ödüyorsun ben ödüyorum. referandum yapılsa tarihin en ezici oy çokluğuyla siktirsinler gitsinler sonucu çıkacak bir tartışma bu. gidecekler kardeşim. ister seve seve, ister tekme tokat, isterse de kanla. hodri meydan. göreceğiz ne olacağını. (bkz: zafer partisi) dönmedik
ben diyorum ve vicdanım çok rahat, var mı başka tartışılacak konu?