daha evvel suriye'de de görev yapmış olan şu anda binbaşı rütbesindeki subay bir arkadaşımla aramızda şöyle bir diyalog geçti;
- kral iyi akşamlar. ercan pürsunlu'yu tanıyor musun?
* yok, kim bu?
- tuğgeneralmiş.
* hayırdır, nerede generalmiş?
- ya bi uzman çavuşu dövmüş de suriye'de, twitter'da gündem olmuş.
* iyi yapmış, general rütbesindeki biri uzman dövmüşse uzman dayaktan fazlasını hak etmiştir. "profesyonel ordu" diye çıkılan yol, disiplinsizlik abidesi sivilde bir baltaya sap olamayacak ipsiz sapsız bir sürü adamın silahlı kuvvetler'e doldurulması ile sonuçlandı. canımı tereddüt etmeden emanet edeceğim birçok subaydan daha yetenekli ve karakterli uzmanlarla da çalıştım ama istisnalar kaideyi bozmuyor.
özetle gram kompleksi bulunmayan bir subayın konuya ilişkin yorumu bu.
21.05.2020 · 16. sıra
bu adam adam olmaz
20.05.2020 00:02