https://www.youtube.com/watch?v=ub8taw_xa8s&t=00s
ülke insanının vahim ve içler acısı halini gözler önüne sermiş ankettir.
+hangi parti?
-akp
+neden?
-bak işte oturuyoruz burada ne güzel oturuyoruz, her taraf ferah nefes alıyoruz, hamdolsun bundan iyisi mi var?
(oyum akp'ye çünkü çok güzel nefes alıyorum)
4:10'daki dayı da ibretlik ama ... "eskiden su yoktu, şimdi su var git orada elini yüzünü yıka gel ondan sonra burada otur (aktivitelerini sayıyor) bunları kim yaptıysa ona oy vereceğim."
not: ülkeden ümidim yokdu ama harbiden şuanda sıfırlandı yani, bundan daha fazla dibe vurduğunu hatırlamıyorum umudumun. sdfdsfs
04.05.2018 · 42. sıra
running to the sea
03.05.2018 04:06 ~ 04:31