keşke şu black mirror'da işlenen vatandaş puanlama sistemine geçilse. ortalama puanı 3.5 dan az kişilerin sadece kendi aralarında takılabildiği yerlere giriş hakkı olsa. bunun gibi soytarıları ortalarda görmek zorunda kalmayız. medeni ortamlara girebilmek için böyle davarlıklar yapamazlar. aslında doğru kullanılırsa harika bir sistem olurdu.
evini kiraya vermek istiyorsun, kafanda belirlediğin puan 3.8 bu puandan aşağı kişilerle muhatap olmak zorunda kalmıyorsun. evli, bekar, çocuklu diye sormana bile gerek kalmıyor. kişinin vatandaşlık puanına bakıyorsun 4.00 ver anahtarı otursun hakkıyla.
20.10.2020 · 39. sıra
dominar rygel xvi
19.10.2020 08:08