Sık geçen başlıklar

starbucks'ların hala dopdolu olması 2

ekşi'de gör
arkadaş starbucks da kahve 50 tl de dışarıda 5 tl mi sanki içilmeyecek kahveleri 40 50 tl ye satıyor dandik dundik yerler. starbucksı çoğu kişi ofis olarak kullanmakda 50-100tl verip interneti elektriği mekanı kullanıp üzerine yiyip içiyorlar.

hiç kahve içme, bi cafedede oturma, vakitte geçirme diyorsan o başka.
bana sorarsanız ekonomi o kadar kötü ki, insanlar birikim yapıp ev araba alamayacağını bildikleri için hayatı artık günübirlik yaşıyorlar. yoksa kimsenin kredi çekip grande filtre kahve içtiğini düşünmüyorum. bu bağlamda gelecekte de hiçbir şeye sahip olmayıp her şeyi kiralayacağız. kahve gibi ufak tefek şeyler satın alıp mutlu olacağız en fazla.

bu arada starbucks'ta bi oturuşta verdiğiniz parayla nitelikli kahve alıp evde kendiniz demleyin.