arkadaş starbucks da kahve 50 tl de dışarıda 5 tl mi sanki içilmeyecek kahveleri 40 50 tl ye satıyor dandik dundik yerler. starbucksı çoğu kişi ofis olarak kullanmakda 50-100tl verip interneti elektriği mekanı kullanıp üzerine yiyip içiyorlar.
hiç kahve içme, bi cafedede oturma, vakitte geçirme diyorsan o başka.
27.04.2023 · 25. sıra
blueaort
26.04.2023 00:46