neyinin eleştirildiğini anlamadığım durum.
muzu zorla satsalar hatta işi abartıp muzu size monte etmeye falan kalksalar haklısınız da adamlar meyve satıyor ve inanın günde 40-50 tane de satıyorlar. demek ki alıcısı mevcut ve durumdan memnun.
her halta karıştığınız yetmedi şimdi de buna mı sardınız?
starbucks'ın bedava reklamını yapmıyor olsanız tek tek ip'si ve tc kimlik numarası tespit edilip starbucks'a sokulmayacak insanlarsınız da işte sizin sayenizde starbucks'dan meyve de alabileceğini öğrenenler oluyor adamların işine geliyor.
edit: starbucks çalışanı neden muz sattıklarını açıklamış; buyrun
29.08.2019 · 40. sıra
604
28.08.2019 00:01 ~ 04:44