Sık geçen başlıklar

starbucks'ın kahvesinin çok kötü olması 1

ekşi'de gör
yazılanları okuyunca şunu anladım ki çok bilmek iyi değil arkadaş. çok kavrulmuşmuş, sertmiş, yumuşakmış, aromasıymış...
içtiğim hiçbir kahveye iğrenç demiyorum. mis gibi kokuyor, kafamı açıyor, hele de güneşli bir günde dışarıda içiyorsam resmen mutlu ediyor beni.

cehalet mutlulukmuş hakikaten.