Sık geçen başlıklar

starbucks'ı pahalı bulmayan zihniyet 2

ekşi'de gör
ben star bucks ve neroyu seviyorum nedenini soyle aciklayim. kahveni al istedigin kadar otur kimse sana karismiyor. bazen kafelere gidiyorum. daha cayin son yudumunu almadan bardagi onumden almaya calisiyorlar. hemen masayi toplamalar, dakika basi bisey ister misiniz tarzi mobbing yapmalar. bisey icmiyorsan hemen siktir git masayi isgal etmeye getiren bakislar.baska yerde 3 cay icip 9 lira verecegime star bucksta veya neroda 1 kahveye 10 lira veririm enazindan kafam rahat olur.
1. adamlar kahve kültürüne haiz. önüne 3'ü 1 arada getirmiyorlar kahve diye.
2. americano 6.75 tl. herhangi bir kafeye girin, bu fiyattan ucuz değildir.
3. içeri girince dakka başı garson tepene dikilmiyor. koltukları rahat, dilediğin gibi yayılabiliyorsun.

fiyat/performans olarak starbucks oldukça üst seviyelerde. ama siz gitmeyin yine de. kalabalık oluyor.