hay statü göstergenizi sikeyim ya 20 liralık kahve ile statü yapanıda sikeyim deli ettiniz adamı millet milyon defa açıkladı aynı rahatlığı aynı fiyata veren başka bir yer yok diye
hala gelmiş statü diyor deliricem ya
20.09.2020 · 5. sıra
welc0met0hell
19.09.2020 00:00