Sık geçen başlıklar

stadın isminin atatürk olması beni çok mutlu eder 1

ekşi'de gör
eğer yaparlarsa bir galatasaraylı olarak fenerbahçe'ye saygı duyacağım eylemin habercisi olabilecek demeç. atatürk'e sarılmalık bir durum da yok. fenerbahçe taraftarı canına tak ederse stadın ismi değişmiş değişmemiş buna bakmaz istifaya davet eder ali koç'u. hiç duyar kasmayalım atatürk'e sarılıyor falan diye.