50 yıllık milliyetçi ve ssk emeklisi babamı, biraz daha çabalarlarsa hdpli yapacaklar amk.
edit= babam mhpli demedim biraderim. milliyetçi olmakla mhp'li olmak ayrı şeyler.
milliyetçi bir insansan mhp'ye zaten oy atmazsın.
04.01.2024 · 17. sıra
quatermain
03.01.2024 10:42 ~ 16:05