Sık geçen başlıklar

sputnik'i boykot ediyoruz 1

ekşi'de gör
takip ediyordum artık asla girmem sitelerine hepiniz aynı boksunuz, arkadaşlar bunlar bize mecbur bunun farkına varmamız lazım, internet jenerasyonu biziz, biz girmezsek kimse girmez, böyle böyle adam(lafın gelişi) olacaklar