çok kısa bir süre önce bir araya geldiğim kalabalık bir ortamdaki doktor arkadaşlarımın savunduğu tez, bugün başlığı görünce şaşırdım.
bir ortopedist, bir kardiolog, bir genel cerrah ve iki kalp damar cerrahı vardı ortamdaki tartışmada, hepsi birden hemfikirdi;
kararında yürüyüş yapmaktan ötesinin insan doğasına aykırı olduğu konusunda oldukça mantıklı hipotezler öne sürmüşlerdi, “yumurtayı şimdilerde akladığımız gibi sporun fazlasını da yasaklamamız an meselesi” diyorlardı ve bir süre sonra tıp dünyasının da bu konuda fikir değiştirip, uyarılar yapmaya başlayacağını savunuyorlardı.
bu kadar hızla dillendirilmeye başlandıysa o “bir süre” nin oldukça kısa bir vadesi olduğuna ben de ikna oldum.
05.07.2019 · 26. sıra
nicklausse
04.07.2019 00:51