Sık geçen başlıklar

sosyalist ekşicilerin işçi düşmanına dönüşmesi 1

ekşi'de gör
sosyalist değilim. hatta insanlık için en iyi sistemin şu anki sistem yani kapitalizm olduğuna inanıyorum. bu sebeple işçiler kutsaldır, emek kutsaldır muhabbetine hiç girmedim. kendini herhangi bir konuda geliştirememiş, hiçbir tahsil almamış bir baltaya sap olamayan adamlar, okumuş etmiş insanlardan daha fazla maaş alıp bir de üstüne zırlıyorsa kusura bakmayın da ben burada bir artniyet ararım.

chp'ye de zaten bu ayak takımını başımıza çıkardığı için oldukça öfkeliyim. akp'nin yıllarca ekmeğini yediği belediyecilik demagojisini tekrar hortlattılar, bravo gerçekten.