Sık geçen başlıklar

sosyal medya olmayan dönemde lise okumuş olmak 2

ekşi'de gör
tuşlu telefonlardan 0.facebook.com kullanan gençlerdik biz ah be
elbette ki şanstır.

kaçımız davranışlarımızın neredeyse tamamen dürtüsel olduğu bir dönemde internet alemine abuk subuk videolar hediye etmiş olmak ister ki?