türkiye’yi batıracak olan sosyal güvenlik sistemi değil, sosyal güvenlik sisteminin yıllarca vatandaştan topladığı parayı har vurup harman savurmak kaydıyla hiç etmesidir. “ya kardeş siz 30 yıl çalışıp prim ödediniz üstelik doların ve enflasyonun zayıf olduğu zamanlarda yaptınız bunu, ama biz ödemeleri yetiştirelim diye doları ve enflasyonu azdırmamıza rağmen yine de ayakta kalamadık size biz bakamayız” demekte. ama yine suçlu vatandaş.
not: hiç etmek değil iç etmek olacak, uyarısı için https://eksisozluk.com/…i/ruyasinda-ruya-goren-adam‘a teşekkürler.
02.11.2021 · 6. sıra
redblack000
01.11.2021 05:55 ~ 20:17