“savcımı üzmeyin” diye diye geldiğimiz noktaya bak. şu adamın yüzü bir gün gülecekti o da olmadı.
anneler ölmemeli. pek çok izleyici yıpranmıştır bu bölüm. dizinin tadı kaçtı.
06.06.2021 · 21. sıra
oztrink
05.06.2021 00:57 ~ 00:59