Sık geçen başlıklar

son yaz 3

ekşi'de gör
“savcımı üzmeyin” diye diye geldiğimiz noktaya bak. şu adamın yüzü bir gün gülecekti o da olmadı.

anneler ölmemeli. pek çok izleyici yıpranmıştır bu bölüm. dizinin tadı kaçtı.
oha oha oha! savcımı yine üzmeyi başardı allahsız senaristler.

fatih sen nasıl bir piçsin belli değil. serap’a da üzüldüm.

her hafta şuraya gelip final yapacak demeyin. bence gittikçe daha çok izleniyor. final minal yok. iki dizi keyfimiz var içine etmeyin.
yok artık / figen mesaj sahnesi > son yaz / canan mesaj sahnesi
celebrity crushım funda eryiğit hatrına izliyorum ama cast seçimi berbat. ergen anası olacak yaşta mı lan çocuk gelin mi bu kadın?!