o cevap yazmadı, ben de mesaj atmadım
Sık geçen başlıklar
son sevgiliden ayrılma sebebi 2
ekşi'de görbirbirimize karşı güven duygularımızın yara almış olması.
buradaki “güven” kısmı “sadakatsizlik” gibi bir yerden değildi ama hayat öğretti güvenin hangi konuda olursa olsun bir kere eksildi mi yeniden artamayacağını ve bir iletişimi çokça yaralayacağını.
özetlersek ben çevresel faktör ve gelişmelerin fazla etkisinde kaldığını düşünüyordum, finalde bunca kötüye odak bir bakış açısıyla ömrü boyunca mutlu olamayacağı tespitini bıraktım masaya(ki umarım yanılırım).
o da beni biraz “hayalci” bulduğunu ve bundan rahatsızlık duyduğunu koydu masaya(ki haksız sayılmazdı bence, kendimi bildim bileli tutkuyla yaptığım şeylere kökten bağlı bir adamım hayata karşı).
hal böyle olunca da müthiş dengesiz bir sonuca varıyor iletişim.
şimdilerde ben hayallerimle sevişiyor ve gerçeğe çevirmek için adımlar atıyorum, o da muhtemel ki gerçekleriyle savaşıp kılıçlar sallıyordur yel değirmenlerine pencere önünde akşamüstleri.
binevi ikimiz de birbirimizi haklı çıkarıyoruz da denilebilir.
hatta daha da basit anlatmak istersek durumu o tam bir çay tiryakisiydi, ben kahvenin kokusunu aldığımda bile aşk yaşıyorum.
buradaki “güven” kısmı “sadakatsizlik” gibi bir yerden değildi ama hayat öğretti güvenin hangi konuda olursa olsun bir kere eksildi mi yeniden artamayacağını ve bir iletişimi çokça yaralayacağını.
özetlersek ben çevresel faktör ve gelişmelerin fazla etkisinde kaldığını düşünüyordum, finalde bunca kötüye odak bir bakış açısıyla ömrü boyunca mutlu olamayacağı tespitini bıraktım masaya(ki umarım yanılırım).
o da beni biraz “hayalci” bulduğunu ve bundan rahatsızlık duyduğunu koydu masaya(ki haksız sayılmazdı bence, kendimi bildim bileli tutkuyla yaptığım şeylere kökten bağlı bir adamım hayata karşı).
hal böyle olunca da müthiş dengesiz bir sonuca varıyor iletişim.
şimdilerde ben hayallerimle sevişiyor ve gerçeğe çevirmek için adımlar atıyorum, o da muhtemel ki gerçekleriyle savaşıp kılıçlar sallıyordur yel değirmenlerine pencere önünde akşamüstleri.
binevi ikimiz de birbirimizi haklı çıkarıyoruz da denilebilir.
hatta daha da basit anlatmak istersek durumu o tam bir çay tiryakisiydi, ben kahvenin kokusunu aldığımda bile aşk yaşıyorum.