Sık geçen başlıklar

solitaire oynayan memurun 25 bin tl maaş alması 2

ekşi'de gör
lan manyaklar ne uğraşıyorsunuz insanlarla.
üç ay sonra pul olacak maaş için saçmalamayın lütfen.
en kötü kira 8-9k olmuş,nerden baksan bir o kadar da mutfak masrafı olur.ne kaldı geriye?ne yapsın insan bu enflasyonda? fatura mı ödesin,çoluk çocuğa mı harcasın? amiri memuru yok bu işin.yine söylüyorum;son çeyrekte bombok olacak herşey,hazırlıklı olun!