Sık geçen başlıklar

sol el ile yemek yemenin dinen sakıncası var mı 2

ekşi'de gör
efenim bu araplar malumunuz elleriyle yemek yerler. malum yerlerini de elleriyle temizlerler. hijyen konusuna da çok dikkat etmedikleri için sol ellerine pis işleri atamışlardır. durum bundan ibaret. burda asıl anlamadığım konu bunu kim yada kimler din adına bir gereklilikmiş gibi gösterip, bu şekilde uydurma hikayeler anlatarak, halk arasında yaymaya çalışıyor? islam dini evrensel değil miydi? arap kültürünü de yanında bonus olarak almak zorunda mıyız?
"efendiler, biz tekke ve zaviyeleri din düşmanı olduğumuz için değil, bilakis bu gibi yapılar din ve devlet düşmanı oldukları , selçuklu ve osmanlı'yı bu yüzden batırdığı için yasakladık."

(bkz: mustafa kemal atatürk)