30 yaşindan sonra karsilastigim vahim durum. asosyal de degilim aslinda ama cogu insanla sohbet akmiyor artik. eskiden gunlerce konusabilirdim. insanlari sevmiyor da degilim. sevsem de konuscak muhabbet kalmiyor 20-30 dakika sonra. cogu konu ve mesele konusmaya degmez geliyor bazen de.
sorun sadece bende degil bence. insanlar genel anlamda yuzyuze sohbeti beceremez oldu bence.
şuan mesela yanyana oturup hic konusmadan mutlu sekilde durabilecegim insani ariyorum.
02.03.2016 · 29. sıra
beeyore
21:42 ~ 22:14