Sık geçen başlıklar

soğukta dekolte veya mini etek giyen kadının amacı 2

ekşi'de gör
ben onlara leonidas'ın torunları diyorum. dün akşam taksim'deydik. biz bot kabanla üşürken etraftaki hatunlar (güzel, çirkin, zayıf, şişko fark etmeksizin) baya bildiğin 300 spartalı gibi basmışlar taksim'i. hele biri vardı, yemin ederim tek bacağı benim 2 bacağım kadar vardı ve nerdeyse donu görünecek şekilde giyinmişti.

hayır yani, elbiseden ne bekler bi insanoğlu? kapatsın, ısıtsın, estetik göstersin. şimdi hangi ihtiyacı karşılıyor bu birer karış bile olmayan çaput parçaları?
isteyen istediğini giyer de kadınlarımız dürüst değil. asıl amacınız karşı cinsi baştan çıkarmak, ego kasmak ve ilgi çekmek işte daha neyini kıvırıyorsunuz?