öğretmene yazık olmuş. önlüğü var belli ki öğrencilerin yaptığı bir hayvanlıktan dolayı sınıfa girmiş bunlara ayar çekiyor.eskiden olduğu gibi keyfi dayak atan öğretmen kalmadı. ihtimalen bu hoca kendisine gelen bir şikayet üzerine buraya gelmiş. burası atelye değil yani aslında bu hoca burada ders işlemiyor. dayak yiyen öğrenciye empati yapanlar ortalıkta bu öğretmen gibi öğretmen kalmayıp, öğrencilerin diğer öğretmen ve öğrencilerin tepesine sıçtığında, okulda çocuğunuzdan harç kestiğinde, kızınızı taciz ettiğinde, yaptıkları hayvanlıklardan ders işlenmez duruma geldiğinde, "liselerde eğitim bitmiş" diye yakınırsınız. keşke söylediğiniz gibi disiplin cezaları dengeli ve caydırıcı olsa. meslek lisesinde sınıftaki kızları pandikleyen, kadın öğretmenine küfür eden, hatta cinsel organını gösteren, arkadaşının boğazını öldüresiye sıkan, bayılasıya arkadaşını dövüp suratına tekme atan yabanilerle dolu. kolay kolay da disiplin cezası almadıkları gibi sistem bu az gelişmişlerden yana.
değmezdi meslek hayatını riske atıp anasının babasının adam edemediklerini adama etmeye çalışmaya. ne halleri varsa görsünler.
07.06.2017 · 50. sıra
gauldoth
06.06.2017 00:22 ~ 01:03