Sık geçen başlıklar

sinovac'ı tercih eden kişi 2

ekşi'de gör
aşı yoktu onu olduk. antikor da oluşturdu sağlam. eylülde 6 ay olacak o zaman da bayontek olacağız zaten sıkıntı yok. hiç birini bulamazsam da türkovak olurum, bilimle savaşmaya gerek yok. hele aşıları araba markası gibi yarıştırmak da bi bizde var herhalde amk. astrazeneca da bu sinovac kadar koruyor üstüne hayvan gibi yan etkisi var ama elin ingilizinin astrazeneca aşısı olan beyinsiz orospu çocuğudur diye entry gireceğini hiç tahmin etmiyorum.
ülkede aşının dahi fanatikliğinin yapılması ülkenin geleceği adına endişeye düşürüyor...

sinovac yaptıran insan neden çomar olsun ki? neden insanların üstünde tahakküm kuruyorsunuz? belki sinovac'ı tercih etmek için sebepleri vardır. hayır, biontech'in üreticileri bile sözlükteki biontech olanlar kadar aşıyı benimsememiştir heralde.

not: henüz aşı olmadım.