Sık geçen başlıklar

sinan oğan'a oy verenlerin 2. tur seçimi 3

ekşi'de gör
ulan elin daha türkçe konuşamayan arabı meaşallah demokrasiya turkiya diyerek sandığa oy atıyor, buradaki bazı entel dantellerde yok boş atarım, yok sandığa gitmem diyor. o zaman kusıra bakma arabın gelip senin evini, sahilini karını kızını elinden almasına da ses etmeyeceksin.
gidin basın kılıçdar'a adamı hasta etmeyin...
seçmen temelini anlayamayan siyaset yapmasın bence.

çevremdeki 8-9 kişi ile birlikte ilk tur sinan ikinci tur kemal diyoruz.

koyun olmadığımızı görsünler.
sinan oğan cumhur ittifakına yanlasa bile 2. tur kk. türkçüyüm ben biatçı değil. temennimiz millet ittifakının 3-5 bölücünün oyuna değil de bu ülkeyi kuran ideolojinin fertlerine hitap etmesidir. umarım son 2 haftada kayda değer bir gelişme olur.