malesef bazı konularda çok uç noktalardayız. topluluk psikolojisi olarak çok olumsuz bir durum. çünkü güne bir başlıyorsun yatana kadar karşılaştığın herkes sigara içiyor. bu durumu fazlasıyla normalleştiriyor. kişi kendi farkındalığını yaratmalı ve hayatına müdahale etmelidir.
tütün tüketiminde dünyada birinci
obezitede avrupa birincisi
basın özgürlüğünde ise dünyada 175.yiz
farkındalık şart.
20.01.2024 · 48. sıra
graham
19.01.2024 00:14