dört dal sigara bu başlığı açtırdıysa eroin veya alkol içse neler olurdu düşünmek bile istemiyorum.
edit: başlık sahibi kaçmış. ilk entry bu değil sonra gelip de " bu nece bir giriş entrysidir gurban" demeyin.
şey yazmıştı arkadaş, dört dal sigara içtim ezikliğim geçti falan işte.
04.06.2019 · 4. sıra
rdvn0465
03.06.2019 10:31 ~ 12:59