Sık geçen başlıklar

sevgiliye her an rapor vererek yaşanan ilişki 2

ekşi'de gör
kimse kimseye hesap vermek zorunda değildir. böyle iliski mı olur? arkadaşlar kendinize gelin.
özünde iletişimsizliğin olduğu ilişkidir. taraflar arası imtiyazlar verile verile, ''aşkım ne bağırıyorsun. sıçıyordum, ondan açamadım telefonu'' noktasına kolaylıkla gelinebilir.