Sık geçen başlıklar

sevgilisi olan erkeğin kızlara daha çekici gelmesi 2

ekşi'de gör
böyle bir şey gerçekten var mıdır yok mudur bilemem ama eğer "varsa", bu seçilmiş olana ilgiden ziyade;

sevgilisi olan bir erkeği elde etmek, sevgilisi olmayan -boşta- bir erkeği elde etmeye göre çok daha zordur. bunu başarmak ise ego mastürbasyonudur ve insana kendisini iyi, güçlü ve değerli hissettirir. durum bana göre tamamen bundan ibaret. yani karşıdaki insandan ziyade tamamen kişinin kendisiyle alakalı bir meseledir...

bunu bir örnekle desteklemem gerekirse:
- sevgilisi güzel bir erkek
- sevgilisi çirkin bir erkek

yukarıdaki iki erkekten sevgilisi güzel olanı elde etmek, kadına kendisini çok daha mükemmel hissettirir. çünkü sevgilisi çirkin olan bir erkeği elde etmek, başarı konusunda kadını yeterince tatmin etmez ve gözüne bir başarı olarak görünmez. yani "seçilmiş olanı elde etmek"ten ziyade, "güzele karşı seçilmiş ya da tercih edilmiş olmak" psikolojisi daha ağır basar bence. biraz düşününce; ikisi her ne kadar aynı kapıya çıkıyor gibi dursa da, bence aynı değiller.

son not: eğer kadının amacı sadece cinsel birliktelikse; bu adam, bu kadınla cinsellik yaşıyorsa, benimle hayli hayli yaşar diye düşünerek, sevgilisi çirkin bir erkeğe de ilgi gösterebilir. bu da başka bir durumdur...