boş iş. sevgilim için değil şehir değiştirmek, şişli'den mecidiyeköy'e taşınmam lan. ben de böyleydim,
hayatımın merkezine olur olmaz insanları koyar, kendimi onlara göre şekillendirmeye çalışırdım. sonradan anladım ki, aslında onlara göre yaşamaya çalışırken sadece kendime değil, karşımdakine de haksızlık ediyormuşum. sen elmayı seviyorsun diye elma seni sevmek zorunda mı? hayır. ben onun için şunu yaptım, bunu yaptım, şehir değiştirdim, galaksi değiştirdim, ama o benim için bir şey yapmadı ://// so fucking what? yapmasaydın arkadaşım.
aynaya bak, hayattaki en önemli varlığı orada göreceksin. bunun dışındaki bütün düşüncelerin de amına koyim.
16.05.2016 · 43. sıra
larker
11:16